Szombat esti láz 2013 - Ha Győrfi Pál nem úgy táncol, Kitty azonnal odacsap

Práger Kitty testi fenyítéssel ösztönzi táncpartnerét. Az Országos Mentőszolgálat szóvivője nem bánja, ha ráütnek, tudja, hogy ez az ő érdekét szolgálja. Ha Győrfi Pál nem úgy táncol, ahogy kellene, Práger Kitty azonnal odacsap. Az RTL II-n futó Szombat esti láz csinos versenytáncosa egy gumiszalaggal szokott rásuhintani a szóvivő lábára, és úgy tűnik, szigorú tanári módszerei hatásosak: Pál olyan ügyesen ropja, hogy Kittyvel könnyedén jutottak be a második adásba. Még az ütéseiben is érzem a szeretetét, és tudom, csak azért csinálja, hogy jobb legyek – magyarázza Győrfi. – Kitty azt mondja, sokszor kishitű vagyok, és túl könnyen feladom. Szó mi szó, akadnak nehezebb pillanataim, de ilyenkor segít egy jól irányzott ütés – mondta mosolyogva lapunknak a szóvivő.
– Ez egy hasznos segédeszköz, izomerősítésre találták ki – vette át a szót Kitty. – Eleinte mi is csak arra használtuk, aztán rájöttem, hogy jó lesz másra is – nevet fel hangosan.
Győrfi egyébként azt mondja, hogy az ütés nem fáj, inkább csak csíp. – A látvány szörnyűbb. Kitty általában szavakkal próbálja elérni, hogy legyek fegyelmezett, de néha ez kevés, mert hát egy begyöpösödött felnőttet nehéz új dolgokra tanítani – mondja Győrfi, aki egyébként nem találja megalázónak tanára módszereit.
– Én most egy show-mûsorban vagyok a tanítvány – mondja. – Más helyzetben nem tűrném, mert egyáltalán nem vagyok a testi erőszak híve.