Szombat esti láz 2013 - Istenes Bence már alig tud lábra állni a sok próba miatt

Istenes Bence már alig tud lábra állni, de nem teheti meg, hogy leáll a próbákkal, mert csak két hét van hátra a Szombat esti láz indulásáig.
Eddig is nagyon fájt mindenem és tele voltam kék-zöld foltokkal, de tegnap minden eddiginél rosszabbul viseltem a próbát. Teljesen bedurrant mindenem, ezért idő előtt abba is kellett hagynunk a gyakorlást. Egyszerűen nem tudtam lábra állni.
A párom, Südi Iringó azt mondta, hogy menjek el masszőrhöz, és javasolt néhány tablettát és kenőcsöt, ami segíthet. Jól tudom, hogy pihennem kellene, de sajnos már nagyon közeleg a műsor, és nem tehetem meg, hogy kevesebbet próbálok, ezért csak abban bízhatok, hogy idővel hozzászokik a szervezetem az erős megterheléshez. Addig is úgy gyakorlok, hogy be van kötve a lábam, mert úgy kevésbé fáj - meséli Istenes Bence.