Szombat esti láz 2013 - Újabb baleset történt a Szombat esti láz próbáján

Újabb baleset történt a Szombat esti láz próbáján, most Tóth Gabi (25) táncpartnerével. Markó Robi (29) egy olyan műfajban próbálta ki magát, amiben nem mozog otthonosan, és egy lendületes mozdulatnál beleverte a fejét a padlóba. Még egy hét van hátra a fináléig, egyre nő a feszültség, és egyre több a baleset is.  Nem is éreztem, hogy fáj, viszont szörnyű hangja volt - mesélte Robi, aki elismeri, a feszített tempó miatt olykor a végkimerülésig táncolnak. - Ezen a héten egy diszkós produkcióval készülünk, ezért meghívtuk segítőnknek a Csillag Születik táncosát, Zolit a Quantum XXL-ből, hogy az ő profizmusával tökéletesítsük a koreográfiát. Ahogy próbáltunk, terpeszben a földre kellett volna hajolnom, de olyan elszántan csináltam, hogy amikor előrehajoltam elméreteztem a távolságot és belevágtam a fejem a padlóba, hatalmast koppant a homlokom - tette hozzá a táncos, akinek szerencsére nem történt végül komolyabb baja. De nem ez volt az egyetlen baleset a próbán, pár perccel később Gabi hasonló helyeztbe került. Egy szerencsétlen mozdulatnál lefejelte Robi vállát, amelyre még mindig egy hatalmas púp emlékezteti a homlokán. Ezen azonban  nem aggódnak, Gabival testüket már mindenütt kék zöld foltok borítják. Hogy a nézők ne lássák, tapaszokkal ragasztják le a zúzódásokat. Van, hogy egymást ütjük meg véletlenül, de Gabinak hetek óta nagyon fáj a háta, mert megterhelő számára a táncos testtartás. Én is tele vagyok karmolásokkal, cipőnyomokkal, de mindent meg akarunk tenni, hogy megnyerjük a versenyt - jelentette ki Robi. De nem ők az egyetlenek, akik sérülést szenvedtek a most már négy hónapja tartó, napi négy-öt órás intenzív tánctanulás során. Bálint Antóniának már az első próbákon véresre törte a lábfejét a tánccipője, Győrfi Pál elejtette a partnerét, és a könyöke is kiment. Varga Izának vészesen meghúzódott a válla, Mármarosi Tündének pedig szintén a könyöke ment ki. Van, aki csontkovácshoz és gyógymasszőrhöz is jár már hetek óta, és így áll a színpadra minden szombaton. Szombat este " Szombat esti láz ! "