Szombat esti láz - Bárdos András elejtette táncpartnerét

Baleset történt a Szombat Esti Láz egyik próbáján. A híradós földre ejtette partnerét, aki szerencsére legalább nem sérült meg súlyosan. A Szombat Esti Lázra készülve, egy látványos mozdulat gyakorlásánál történt meg a baj, Bárdos Andrásnak nem sikerült megtartania táncpartnerét, Molnár Andreát - írja a Blikk.

"Egy olyan emelést próbáltunk, amit eddig még sosem, ezért is volt nehéz a feladat. Az ember néha megcsúszik gyakorlás közben, de ez most más volt. Nagyon hosszúnak tűnt az a néhány másodperc, amíg kiderült, hogy nincs nagy baj. Megcsúszott a lábam, és elejtettem, szegény pedig nagyot esett. Nagyon megijedtem. Andi az arcát fájlalta, miután levegőhöz és szóhoz jutott, ezért megszakítottuk a próbát. Szerencsére nagyobb baj nem történt" – vallotta be a szigorú apa hírében álló András, aki először megrémült, hogy komolyabb baj történt.
"Ez sajnos benne van a pakliban. Én is megijedtem, mert nem tudtam a tenyeremmel megtámasztani magam a földön, így az államra estem, de szerencsére nem törtek ki a fogaim, erről győződtem meg először, miután feleszméltem, mi is történt. Valóban nagyot koppantam, de ha az ember kísérletezik, és valami igazán különlegeset szeretne bemutatni a táncparketten, akkor azért küzdeni kell. András hatalmas fejlődésen ment át, amit én magam sem gondoltam volna az első diszkós produkciónk után. Ledobott hat kilót, megerősödött, azért vállaltuk ezeket a nehéz, de látványos emeléseket, mert ő már nem kezdő táncos. Mérhetetlenül büszke vagyok rá, ezért azt is elnézem, ha egy- két kék-zöld folttal több van rajtam a kelleténél, hiszen keményen küzd adásról adásra" – mondta el az esésről és párjáról a versenytáncos.