Szombat esti láz - Varga Izabella gyerekkorában szertornázott és ritmikus gimnasztikázott is

Minden szülő félti a gyermekét. Ezzel Varga Izabella édesapja is így volt, ugyanis lánya éveken át profi szinten karatézott, ezért attól félt, hogy megsérül. A Szombat esti láz táncosnője emellett gyerekkorában szertornázott és ritmikus gimnasztikázott is.
Szegény édesapám állandóan lerágta mind a tíz körmét, amikor versenyre vagy vizsgákra mentünk. Pontosabban csak miattam, a bátyámért nem izgult annyira. Mindig azt mondogatta: "Szeretném úgy visszakapni a lányomat, ahogy elengedtem!" Rettenetesen féltett, nehogy megverjenek. Ma már meg is értem az aggodalmát, de szerencsére soha nem történt látványos baleset. Mondjuk soha nem is mentem elébe a bajnak, konfliktuskerülő alkat vagyok. Ha veszélyhelyzetbe kerülnék, akkor ma is a "szégyen a futás, de hasznos" tanítást alkalmaznám - mondja Varga Izabella, akinek jelenleg egyáltalán nincs szabadideje a Szombat Esti Láz indulása óta.
Teljesen leköt a munkám, a rengeteg próba és a felvételek. Nagyon élvezem és szeretem mindegyiket. Hatalmas öröm, hogy ebben a kihívásban újra kiteljesedhet egy ritkán látott énem. Táncosnőként tündökölhetek a férjem és a kislányaim nagy örömére - hangsúlyozza a Barátok közt színésznője. Ma Este a Szombat esti láz utolsó befejező adása.