Szombat esti láz 2013 - Lebeszélték a táncról Istenes Bencét

Südi Iringó partnereként perdül táncra hétről hétre Istenes Bence az RTL II Szombat Esti Láz című produkciójában. A műsorvezető úgy döntött, a megmérettetésre készülve nem csak lépéseket les el Travoltától, hanem stílusában is újra életre kelti a hetvenes évek diszkósztárját, Tony Manerót.
Korábban sosem táncoltam, nem vagyok különösebb tehetség. Az iskolai szalagavatón, amikor anyukám meglátta, hogy a keringőnél az első sorban állok, azt tanácsolta, inkább menjek hátrébb. A diszkóban bezzeg minden alkalommal felkarcoltam a parkettet. A műsor miatt most az egész életem a tánc körül forog. Inspirációnak megnéztem a legendás Saturday Night Fever című filmet, Travolta hatalmas figura - állapítja meg Istenes Bence.

Este ismét Szombat esti láz!!!