Szombat esti láz - Lepasszolta volna a felkérést Szilveszter gazda

A Házasodna a gazda Szilvesztere a párkereső műsorban nem járt sikerrel, optimistán tekint a Szombat esti láz elé Molnár Andrea oldalán. A lehetőséget eleinte átpasszolta volna Bence gazdának, utólag azonban nem bánja, hogy elfogadta a csatorna felkérését.
"A Szombat esti láz egy jó kihívás, ahol próbára tehetem magam. Kíváncsi vagyok, hogy tudok-e táncolni és ezeket a tánclépéseket el tudom-e sajátítani egyáltalán. Sokat vacilláltam, hogy elfogadjam-e a felkérést, de aztán rábeszéltek a barátok: pedig át akartam passzolni Bencének, de azt mondták, hogy nem lehet, mert én kellek a műsorba. A legnagyobb hátráltató erő az volt, hogy a show április közepéig fog tartani, ami nekem már munkaidény. Kérdéses volt, hogy hogyan fogom megoldani az otthoni munkákat, ha nem tudok ott lenni"- mesélte az [origo]-nak. Molnár Andrea szerint megvoltuk a maguk tempója: "Az első héten úgy volt, hogy ő tanított nekem egy gazdálkodással kapcsolatos kifejezést, én pedig tanítottam neki egy tánclépést. Én lassan elsajátítom a szakszavakat, Szilveszter pedig megtanul eközben táncolni. Nagyon érdekes sztorikat mesél az ő világáról, Tiszajenőről, sokszor megnevettet. Jó hangulatban, nevetve jobban telik az idő, és jobban megy a munka."
A férfi szalagavatóján keringőzött, de azt követően nem foglalkozott a tánccal. "Minden kezdet nehéz, ezt szokták mondani, és ez így van a tánccal is. Korábban unalmasnak tartottam, hogy csak utánozzam ezt a lépést, azt a lépést, de egyre jobban élvezem a próbákat. Mikor már nem csak a lábamra figyelek, akkor jobban érzem magam, de tudom, hogy az alaplépésekkel és a technikával is kell foglalkozni."
Molnár Andrea szerint jó párosuk lesz. "Nem néztem a gazdás adásokat, csak utólag kerestem meg, hogy ki lesz párkeresőből a táncpartnerem. Jól mennek a próbák, de Szilvesztert sokszor vissza kell fogni, mert képes az alapokat átugrani és nem foglalkozni a részletekkel. Őt a show része jobban érdekli, és azon dolgozunk hetente több órában, hogy látványos és kidolgozott műsorral mutatkozzunk be a közönségnek."